Skip to content
SNOLA
  • Acerca de SNOLA
    / About SNOLA
  • Learning Analytics
    Summer Institute (LASI)
    • LASI 2025
    • LASI Europe 2024
    • LASI 2023
    • LASI 2022
    • LASI 2021
    • LASI 2020
    • LASI 2019
    • LASI 2018
    • LASI 2017
    • LASI 2016
    • LASI 2015
    • LASI 2014
    • LASI 2013
  • Webinars
  • Noticias
    / News
  • Recursos
    /Resources
    • Publicaciones de SNOLA
    • Software
  • Miembros
    / Members
    • Grupos – Instituciones colaboradoras / Groups – Institutions Collaborators
    • Miembros / Members
    • Colaboradores individuales / Individual Collaborators
  • Contacto
    / Contact

Menu

  • Acerca de SNOLA
    / About SNOLA
  • Learning Analytics
    Summer Institute (LASI)
    • LASI 2025
    • LASI Europe 2024
    • LASI 2023
    • LASI 2022
    • LASI 2021
    • LASI 2020
    • LASI 2019
    • LASI 2018
    • LASI 2017
    • LASI 2016
    • LASI 2015
    • LASI 2014
    • LASI 2013
  • Webinars
  • Noticias
    / News
  • Recursos
    /Resources
    • Publicaciones de SNOLA
    • Software
  • Miembros
    / Members
    • Grupos – Instituciones colaboradoras / Groups – Institutions Collaborators
    • Miembros / Members
    • Colaboradores individuales / Individual Collaborators
  • Contacto
    / Contact

Enzyme Advising Group

Posted by, admin@snola on 21/03/2017
IADLearning
Enseñanza de Tecnologías Informáticas basada en Proyectos, Entornos de Computación Interactiva y Virtualización (grupo de innovación docente). Universidad de Murcia
EdUVAlab. Universidad de Valladolid
Ciencia de Datos-CIDED. ESPOCH
Contenidos y Proyectos
Centro de Innovación en Educación Digital. Universidad Rey Juan Carlos
Web and Internet Science Group. University of Southampton
DIMETRICAL
KDIS (Knowledge Discovery and Intelligent Systems)
Enzyme Advising Group

Post navigation

← BigDataLab UNED
KDIS (Knowledge Discovery and Intelligent Systems) →
Ministerio Ciencia Innovación
(c) 2024. This research has been co-funded by the National Research Agency of the Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities under project grant RED2022-134284-T