Skip to content
SNOLA
  • Acerca de SNOLA
    / About SNOLA
  • Learning Analytics
    Summer Institute (LASI)
    • LASI 2022
    • LASI 2021
    • LASI 2020
    • LASI 2019
    • LASI 2018
    • LASI 2017
    • LASI 2016
    • LASI 2015
    • LASI 2014
    • LASI 2013
  • Webinars
  • Noticias
    / News
  • Recursos
    /Resources
    • Publicaciones – Papers
    • Software
  • Miembros
    / Members
    • Grupos – Instituciones colaboradoras / Groups – Institutions Collaborators
    • Miembros / Members
    • Colaboradores individuales / Individual Collaborators
  • Contacto
    / Contact
    • Contacto / Contact
    • Distribution list / Lista de distribución

Menu

  • Acerca de SNOLA
    / About SNOLA
  • Learning Analytics
    Summer Institute (LASI)
    • LASI 2022
    • LASI 2021
    • LASI 2020
    • LASI 2019
    • LASI 2018
    • LASI 2017
    • LASI 2016
    • LASI 2015
    • LASI 2014
    • LASI 2013
  • Webinars
  • Noticias
    / News
  • Recursos
    /Resources
    • Publicaciones – Papers
    • Software
  • Miembros
    / Members
    • Grupos – Instituciones colaboradoras / Groups – Institutions Collaborators
    • Miembros / Members
    • Colaboradores individuales / Individual Collaborators
  • Contacto
    / Contact
    • Contacto / Contact
    • Distribution list / Lista de distribución

Google DataStudio

Posted by, admin@snola on 13/12/2016

Descripción

Herramienta gratuita de Google para crear visualizaciones e informes interactivos

Desarrollado por

Google

Tipo de licencia

Gratis con cuenta de Google

URL

https://datastudio.google.com/

Posted in SoftwareTagged data studio, google, software, visualization

Post navigation

← Webinar SNOLA con Abelardo Pardo “¿Pueden los datos ayudarme a aprender?” 23/2/17
ANALYSE (Add-on of learNing AnaLYtics Support for open Edx) →
Ministerio Ciencia Innovación
(c) 2020. This research has been co-funded by the National Research Agency of the Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities and the Structural Funds (FSE and FEDER) under project grants RED2018-102725-T